Diétázom és folyton éhes vagyok - mit (t)egyek?

Fogyókúrás tanácsok hétköznapi nőktől

Nem kétséges, hogy egy megbízható regisztrált dietetikus, vagy személyi edző segíthet, ha fogyni szeretnétek. De tudjátok, ki adhatnak még igazán hasznos tippeket? Azok a nők, akik már mindezt végigcsinálták.

A Women’s Health oldalán hétköznapi nők osztották meg fogyókúrás tanácsaikat.

Íme néhány apró trükk, ami nekik segített:

  1. Dobjátok el az egészségtelen nasit, chipseket, édességeket.
  2. Vezessetek naplót az étrendetekről, az edzésekről, elért eredményekről.
  3. A közösségi média jó motiváció lehet, osszátok meg elért céljaitokat.
  4. Főzzetek magatok, így tudjátok, miből készülnek az ételek, amiket esztek.
  5. Ne érezzétek kötelezőnek az edzést, válasszatok olyat, amit élveztek.
  6. Keressetek egy kihívást, például nevezzetek egy versenyre.
  7. Mindig legyen tervetek.
  8. Ragaszkodjatok a napi rutinotokhoz.
  9. Gondolkodjatok pozitívan a fogyással kapcsolatban.
  10. Keressetek olyan dolgokat, szokásokat, amiket hozzáadtok az életetekhez, ne azon gondolkozzatok, mit hagytok el.
  11. Fókuszáljatok arra, amit el akartok érni.
  12. Mindig legyen nálatok friss zöldség, gyümölcs.
  13. Ne érezzétek magatokat rosszul, ha valamire nemet kell mondanotok.
  14. Csak egészséges nasikat tartsatok otthon.
Forrás:
Depositphotos