teljes test hasizom edzés lányok csoport

Így szabadulhattok meg a zsírpárnáktól

A hasi zsírtól nem tudtok megszabadulni anélkül, hogy más testrészeteken is fogynátok. Jó hír azonban, hogy bizonyos ételekkel csökkenthetitek hasatok körfogatát.

A hasi zsír egy olyan típusú zsírfajta, mely körülveszi a belső szerveket, éppen ezért egészségügyi problémákhoz vezethet, melyek például a szívbetegséggel és a 2-es típusú cukorbetegséggel kapcsolatosak – írja a Women’s Health.

Próbáljátok ki ezeket a stratégiákat, hogy csökkentsétek a súlyotokat, és ezáltal a hasi zsírpárnákat.

  • Mozogjatok, amennyit csak tudtok: futás, kerékpározás vagy úszás - alapvetően bármi, ami felgyorsítja a pulzust és izzadáshoz vezet - segít csökkenteni a zsírpárnákat.
  • Proteinben gazdag ételek: egyetek minél több állati és növényi eredetű fehérjében gazdag élelmiszert.
  • Egészséges zsírok: vaj helyett próbáljátok ki az olívaolajt, és többszörösen telítetlen zsírok találhatóak diófélékben, magokban és halban is.
  • Jó minőségű és elegendő alvás: fordítsatok nagyobb figyelmet arra, hogy ugyanabban az időben feküdjetek le és keljetek fel, az alvási menetrend betartása segít csökkenteni a hasi zsírt.
  • Rostok: a magas rosttartalmú élelmiszerek lassítják az emésztést, és segítenek az éhség kezelésében.
  • Találjátok meg az egyensúlyt: fontos a kiegyensúlyozott étrend.
Forrás:
istock.com