edzés

Így állhattok át a reggeli edzésekre

Az edzés idejének szempontjából kétféle ember van: azok, akik korán felkelnek, és munka előtt edzenek, és azok, akik inkább estére hagyják a testmozgást. Az aktív reggelek meghatározhatják az egész napotokat, és nem kell kifogásokat keresnetek a nap végén, amikor már nincs meg a lendület az edzéshez.

Korán kelő típusnak nemcsak születni lehet, ha egy kicsit változtattok a napirendeteken, ti is időben ébredhettek, és már reggel edzéssel indíthatjátok a napot a Women’s Health szerint.

A reggeli mozgás feltölt, energizál, új lendületet ad majd a napotokhoz, így könnyebben nézhettek szembe a munkahelyi kihívásokkal.

De mi kell ahhoz, hogy a korai edzők csoportjához tartozhassatok?

  • Készítsétek elő az edzőcuccotokat már este, így nem kell ezzel reggel vesződnötök.
  • Lefekvéskor hallgassatok megnyugtató zenét, vagy a természet lágy hangjait, hogy kikapcsoljatok, és könnyebben elaludjatok.
  • A reggeli edzés előtt nyújtsatok, hogy izmaitok is felébredjenek, és készen álljanak a mozgásra.
  • Keressetek egy edzőpartnert, hogy barátotokkal, barátnőtökkel motiváljátok egymást.
Forrás:
iStock.com