diéta

Öt motiváló trükk, ami segít a fogyásban

Közeledik a tavasz, ilyenkor sokan kezdenek komolyabb diétába. De a hirtelen lelkesedés könnyen megtörik, hiába szeretnénk ledobni a télen felszedett felesleges kilókat, vagy akarunk megszabadulni az úszóguminktól. Teljesen természetes, hogy ahogy a hangulatunk is ingadozik, a fogyókúrát, illetve az egészséges étrendünket sem mindig egyforma lelkesedéssel tartjuk. Van néhány ötletünk, amelyek segítségével átlendülhetsz a nehéz pillanatokon!

1. A legfontosabb: reális célokat tűzz ki magad elé

Ne a gyors, hanem a tartós és sikeres fogyásra törekedj. Ahogy a plusz kilók sem egy hónap alatt rakódtak le, úgy a leadásukra is adj elég időt magadnak.

2. Lassíts!

Az étkezéseket le kell lassítani, hogy elég időt hagyj a jóllakottság érzés kialakulásának. Alaposan rágjuk meg az ételeket. Az emberek egy részének az elhízásában a gyors, kapkodó, kontroll nélküli nagy mennyiségű evés játszik döntő szerepet.

3. Sokat segíthet a körültekintő, visszafogott vásárlás

Mindig jól lakottan menj vásárolni. Készíts bevásároló listát és tudatosan vásárolj, csak olyan dolgokat vegyél, amik egészségesek, és amelyekre szükséged van. Érdemes kerülni a raktározást, spájzolást, csak a legszükségesebb dolgok legyenek otthon.

A cikk folytatásáért kattintsatok ide >>>