futás

Az életmódváltás 11 szabálya

A legtöbben a legegyszerűbb dolgot szeretnénk elérni: le akarunk fogyni. Ezen a téren tartós sikert csak akkor érhetünk el, ha mozgunk is – ehhez azonban meg kell szeretnünk a sportot, hogy ne büntetésnek érezzük, hanem örömnek.

1. A mozgás megkedveléséhez helyes edzéstervezés, a helyes célkitűzésekhez és a fájdalmas sérülések elkerüléséhez egy szakember – kezdetben szorosabb, később lazább, de mindenféleképpen rendszeres – felügyelete ajánlott. És persze kell egy csapat! Igen, legalább egy, de még inkább két ember szükséges a támogatásunkhoz. Egy szakember és egy edzőtárs. Már csak értük is lemegyünk edzeni. Szegények, ne árulják nélkülünk a petrezselymet – egyedül az edzésen.

2. Tervezzük meg a napirendünket és írjuk is le, hogy mindig a szemünk előtt legyen. Azon belül élénk színnel jelöljük meg – lehetőleg két-három hétre előre –, hogy mikor megyünk el sportolni, és ragaszkodjunk is a kialakított heti rendhez, ne tologassuk, csak ha nagyon muszáj!

életmódváltás2-600x315
életmódváltás2-600x315
Forrás:
sportforyu

3. A fizikai terhelést a kialvatlan szervezet nem szereti. Pihenjünk eleget! Kapcsoljuk ki hamarabb a tévét – legalább a mozgás előtti napon! A műsoroknál ne legyünk mindenevők! Órákat nyerhetünk minden nap, ha kikapcsolva tartjuk a készüléket. Akár az összes sportra fordított időt kigazdálkodhatjuk így.

A további tippeket a sport4you.hu oldalán találjátok.