Szerelmes reggeli sonka tojás

Hiába töröd magad, nem indul be a fogyás?

Néha elég néhány szokás megváltoztatása ahhoz, hogy a szervezet jó pályára álljon. Nem kell sok, ici-pici dolgokon múlik a siker.

Reggelizz mint egy király!

Ha azt hiszed ez egy rossz tanács, akkor tévedsz. A reggeli a nap legfontosabb étkezése, tilos kihagyni. Persze nem mindegy mit és mennyit eszel. De ha okosan, szénhidrátban szegény, de rostokban, fehérjében gazdag reggelit varázsolsz magadnak, az segít a nap hátralévő részében legyőzni a farkaséhséget, miközben energiával tölt fel.

Akkor is igyál, ha nem vagy szomjas!

Nagyon sok ember egyszerűen nem érez szomjúságot vagy nem olyan gyakran, mint az indokolt lenne. Nem fogunk literre pontos mennyiséget adni, mert nem tudjuk mennyire van szükséged, de az biztos, ha már egy literrel, vagy akár egy fél literrel is több folyadékot viszel be, mint eddig, az beindítja az anyagcserét.

Aludj sokat!

Nos, egészen biztosan nem a lustaság vagy a túl sok pihenés lesz a kulcsa a fogyásnak. Az alvás azonban arra kell, hogy a szervezeted lazulni tudjon, kiengedni a gőzt, elengedni a napi görcsöket. Így be tudja indítani azokat a folyamatokat, amelyek szükségesek a megfelelő működéshez. Hidd el miközben alszol…. fogyni fogsz.

És egy extra tipp: Próbáld ki, hogy pár hétig nem iszol alkoholt. Egyetlen kortyot sem. Meg fogsz lepődni, milyen könnyedén indul majd be a várt változás.