„Túl rövid a ruhám?” – dolgok, amiken a nők síkidegre stresszelik magukat

Sport? Pihenés? Esetleg több vidámság? Öt befutó módszer stressz ellen!

A stressz általános népbetegséggé vált a XXI. században. Komoly terhet ró testünkre, ezért meg kell tanulnunk kezelni és helyén kezelni azt. Összegyűjtöttünk öt módszert, amivel elviselhető szintre csökkenthető a rád nehezedő stressz!

Nyugodt alvás.

Ha nem alszol eleget és elég nyugodtan, az hatással van a másnapi szellemi frissességedre és hormonháztartásodra. A kevés alvás súlygyarapodáshoz, depresszióhoz és az immunrendszer gyengüléséhez vezet. A számos egészségügyi probléma mellett megnövekedik a kortizolszint, amitől csökken a glükóz-érzékelésünk, és több ételre vágyunk majd.

Stressz ellen
Stressz ellen
Forrás:
Depositphotos, Freepik

Rend a lelke mindennek!

Csakis rendes, tiszta környezetben érezhetjük magunkat igazán otthon, így nagyon fontos, hogy rendben tartsuk a lakásunkat. A káosztól csak növekszik bennünk a stressz szintje, és elvonja a figyelmünket a fontos dolgokról. Nehéz nekifognunk, de csak egy kis löket kell, és már a végére is értünk. Utána pedig sokkal jobban érezzük magunkat.

A további tippeket a sport4you oldalán lelitek.