sugar-3057660_1920

Az életmódváltás alapja a cukor nélküli étrend

Azoknak akik fogyókúrával küzdenek, akik órára pontos kalória táblázatokkal tartják kordában éhségüket, a legnagyobb ellenség a cukor.

De ízekre szükségünk van, nem gyötörhetjük halálra magunkat. Olyan megoldást kell találni, ami egészséges és ízeket is nyújt. Persze a cukrot sok mindennel ki lehet váltani, szerencsére alternatíva van a hagyományos cukor helyett. Bemutatjuk a lehetőségeket.

méz
méz
Forrás:
Unsplash

De a cukorral és helyettesítőivel kapcsolatosan is azt vegyük figyelembe, hogy eltérően reagálhat a szervezet, mindenkire más hatással van a fogyasztásuk, ezért életmódváltás előtt érdemes szakamberhez fordulni, dietetikus személyre szabott étrendjét követni.

Méz

A legelterjedtebb alternatíva, ezt ajánlhatjuk listavezetőként. Több fontos vitamint és ásványi anyagot tartalmaz: kalcium, réz, vas, magnézium, mangán, foszfor, kálium, nátrium, B1, B2, B3, B5, B6, C-vitamin is találhatóak benne..

Juharszirup

 Természetes édesítőszer, amit a juharfa leveléből állítanak elő. Érdemes a 100%-ban juharszirupot tartalmazó készítményt választani, mert elég sok gyártó ad még hozzá a juharsziruphoz extra kukoricaszirupot vagy nádcukrot.

A cikk folytatását a sport4you oldalán lelitek.