Body Challenge – Vajon van értelme a kampányszerű sportolásnak?

Gyors edzés: három tökéletes gyakorlat

Nem minden tréningnek kell feltétlenül összetett feladatokból állnia. Itt három egyszerű, de mégis hatékony mozgásformát mutatunk, amiktől biztosan megizzadsz.

Egy edzésnek nem kell mindenképpen komplikáltnak lennie ahhoz, hogy hatásos legyen. A legeredményesebb gyakorlatok a legegyszerűbbek és már régóta ismertek mindenki előtt. Ennek ellenére, valamint a gépek és az összetett mozgásformák elterjedése miatt sokszor megfeledkezünk a legegyszerűbb megoldásokról. Ezzel a három klasszikussal garantáltan izzadni fogsz, és az izmok jó részét erősíted is velük.

Egylábas „fogcsikorgatós”

Ez a gyakorlat a teljes törzsizomzatot megdolgoztatja és erősíti. Feküdj a hátadra és zárd össze kezeidet a fejed mögött! A térdek behajlítva, talpunk a talajon. Most emeld fel a jobb lábad a tető felé, a lábfejed tartsd spiccben! Most emeld fel a törzsed és próbáld meg elérni a lábfejed! Ismételd a gyakorlatot huszonötször egyik, majd másik irányba!

A cikk folytatását a sport4you oldalán lelitek.