Bogyós gyümölcs

Egészséges és segít a fogyásban: 3 egyszerű étkezési rutin

Nem csak év elején, az év minden szakában fogadkozunk. Nagy nekibuzdulásaink vannak, hogy ettől kezdve (vagy holnaptól) minden más lesz. Másképp élünk, sportolunk, figyelünk az étkezésre. A legtöbbször hamar elfogy a lelkesedés, pedig pár apró trükkel tartós változásokat hozhatnánk be a mindennapjainkba.

Legyen szem előtt!

Ami nincs szem előtt, arról hajlamosak vagyunk megfeledkezni, ami pedig elsőként szembejön velünk, arra hajlamosak vagyunk elcsábulni. Ez igaz olyan értelemben is, hogy ha például egy kancsó vizet vagy egy nagy bögre teát teszünk magunk mellé a munka vagy tanulás közben, el fogjuk kortyolni, ha egy felcikkezett alma vagy hasábokra vágott sárgarépa lesz a kezünk ügyében, akkor azt fogjuk nassolni, mert ez lesz szem előtt. A gyerekekkel, párunkkal is működik!

gyumolcs
gyumolcs
Forrás:
Dephositphotos

A választás a miénk, mit helyezük a látóterünkbe abban az értelemben is, hogy ha kinyitjuk a hűtőt vagy a konyhaszekrényt, mit pillantunk meg először. Próbáljuk a hátsó részbe, nem a kezünk ügyében hagyni a különféle rágcsákat, kalóriadúsabb ételeket, kekszet, lekvárt, Nutellát - előre pedig aszalt gyümölcsöt, diákcsemegét, puffasztott kukoricaropogóst, kölesgolyót tenni. Az is sokat segít, ha a konyhapulton van egy gyümölcskosár almával, naranccsal, ezekből akár az utolsó pillanatban, indulás előtt is bedobhatunk a táskánkba, így nem fogunk más nasikra elcsábulni.

A cikk folytatását a cookta.hu oldalán lelitek.