Buddha tál zöldség vegán

A Buddha-tál trendi, diétás és egészséges - és lehet egyszerű is!

A 2000-es években megindult egészségtudatosabb a vegetáriánus, majd a vegán, a clean eating és a különféle táplálékérzékenység okán tartott étrendek nyomán jó néhány éve megjelent az úgynevezett Buddha-tál, ami egyrészt nagyon színes, másrészt mindig nagyon egészséges, alakbarát, népszerűségét pedig ezek mellett annak is köszönheti, hogy nagyon fotogén, így igen mutatós a különféle közösségi oldalakra kiposztolva.

A Buddha-tál felkapottsága semmit nem csökkent érdemein, tényleg egy fantasztikusan jó koncepció a sokféle alapanyag kombinálása és kreatív párosítása egyetlen gömbölyded tálban - erről korábban ITT írtunk, és tulajdonképpen csak egy ellenvetés lehet vele kapcsolatban: jó, de kinek van ideje és energiája ennyit pepecselni, a sokféle alapanyagokat előkészíteni? A jó hír az, hogy nem feltétlenül kell a szivárvány minden színének és a legkülönlegesebb alapanyagoknak szerepelniük egy ilyen egészséges és mutatós tálban, ettől még lehet teljes értékű, színes és finom, és akár fél óra alatt elkészíthető, ha pedig kicsit nagyobb adagot készítünk, a másnapi ebéd is összeállítható a maradék alapanyagokból.

Buddha tál édesburgonya csicseriborsó
Buddha tál édesburgonya csicseriborsó
Forrás:
Depositphotos

Most egy konkrét recepttel és alternatívákkal szeretnénk egyszerűbbé és praktikusabbá tenni ennek a jóféle és alakbarát, vitaminokkal, rostokkal és fehérjével is felpakolt laktató fogást, ami nem vegánoknak gazdagítható főtt vagy sült tojással, húsevőknek csirkemellel, de valójában 4-5 egészséges alapanyaggal bármiből válhat egészséges Buddha-tál.
A cikk folytatását a cookta.hu oldalán lelitek.