Tényleg ennyire zavaró egy csinos anyuka?

Felrobbant az internet, csak most épp nem Kim Kardashian feneke miatt. Egy babakocsireklám verte ki a biztosítékot.

A Bugaboo nevű babakocsimárka Facebook-oldalán egy hete jelent meg egy poszt, ami alatt azóta is izzanak a kommentek. A képen egy holland modell, Ymre Stiekema látható, amint egy babakocsival fut. A kétéves kislány mellett a modell alulöltözve tökéletes testet villant – valószínűleg pont ez okozta a kommentelők felháborodását vagy épp irigységét.

Nézzétek meg, ahogy a modell és egyben édesanya Ymre Stiekema fitt és egészséges marad a Bugaboo Runnerrel!

– szól a hirdetés szövege. Több sem kellett ahhoz, hogy az emberekben felébredjen az a bizonyos zöld szemű szörny. Hisz mi más miatt bántanának egy fiatal, csinos anyukát, ha nem amiatt, mert olyan alakja van, ami kevés embernek? Ráadásul ezt ő nem is rejtette túl sok textil alá, ugyanis bikinihez hasonló tréningszettben edz a képen.

A kommentelők három táborra oszlottak: volt, aki irigykedett; volt, aki, imádta a modellt; és volt, aki a hirdetésre koncentrált. 

Mi lenne, ha azt írnátok: „Nézzétek meg, ahogy egy normál anyuka fitt és egészséges marad a Bugaboo Runnerrel?”

Persze, én is mindig melltartóban és bugyiban futok. Annyi minden közös bennünk!

Remélem, a McDonaldsba fut. Inkább nem szeretnék úgy kinézni, mint ő! Túlságosan vékony. Én az igazi anyukákat szeretem, feleslegekkel!

Ilyen és ehhez hasonló rosszmájú hozzászólások lepték el a posztot, de ezek mellett volt, aki hevesen védte a holland modellt.

Tényleg, hölgyek, ennyire irigyek vagytok, hogy azt kérdőjelezitek meg, hogy miben fut? A nőknek támogatniuk kéne egymást, nem lehúzni, mert elégedetlenek vagytok. Soha nem mennék el ilyen ruhában futni, de jó neki!

De kedvenc kommentelőink azok voltak, akik a marketinges fogásra koncentráltak. Köztük bőven akadtak vicces hozzászólások is!

Kiváló hirdetés. Épp most küldtem el a képet és a következő üzenetet a férjemnek: hé, ha veszel nekem egy ilyen puccos babakocsit, akkor talán úgy fogok kinézni, mint ő!

Ez egy hirdetés, amit arra terveztek, hogy megakadjon rajta a szemetek és beszéljetek róla. Azt gondolom, a Bugaboo tökéletes munkát végzett, a kommentek számából ítélve. Le a kalappal, Bugaboo!

Úgy tűnik, igaz az a mondás, hogy ne szólj szám, nem fáj fejem. Ha a kommentelők elolvasták volna a hirdetéshez kapcsolódó cikket, akkor megspóroltak volna maguknak néhány irigységgel, mérgelődéssel töltött percet. A cikkből ugyanis kiderül, hogy a képeket a holland Vouge magazin divatanyagához fotózták, és természetesen Ymre Stiekema sem „bugyiban” és „melltartóban” fut nap mint nap.