Na ne! Megújul a Lacoste logója, és nem annyira szép

Ha egy márka logót vált, az mindig sarkalatos pont a cég életében: vagy bejön, vagy nem. A Lacoste számára ez az idő most következett be, ugyanis a már jól megszokott aligátorfigura egy kicsit átalakul. Bejött, vagy sem?

A Lacoste ismert és ikonikus aligátor logója, amely 1993 óta ékesíti a márka darabjait, idén ősszel megújul. Mindenki kedvenc hüllője kapott egy kis tuningot, az ismert grafikus, Jean-Paul Goude keze által. Amint a márka kiposzolta az Instagramra az új logót, az egész internet fellázadt.

divatmárka

VOUS-videó: hogyan kell kiejteni helyesen a következő divatmárkák és -tervezők nevét?

Egy VOUS-lány képben van minden tekintetben. Legalábbis ezt gondoltuk. Híres divatmárkák és -tervezők neveit próbáltuk kimondani kisebb-nagyobb sikerrel. Hittük, hogy profin és kellő eleganciával sikerül kiejteni őket, nem foghatnak ki rajtunk. Kiderült, van még mit tanulnunk, hiszen leírni sem sikerült mindet helyesen.

Egy korábbi cikkünket ITT olvashatjátok.

Míg az első embléma klasszikus és diszkrét, az új verzió akár egy robbanás tündököl majd a pólókon. A logón immár két aligátor szerepel. Az egyik állat egykerekűzik, közben túszul ejtette a kisebb társát. Hm...  Igen, a VOUS-lányok tetszését sem nyerte el. 

Íme az új logó

Objektum doboz
Objektum doboz
Objektum doboz

Hogy egy kicsit csillapítsam a kedélyeket, a Lacoste csupán a Jean-Paul Goude-kollekció erejéig tervezi lecserélni a logót, amely darabjait 2016 novemberétől dobja piacra.