Ha hiszitek, ha nem, máris kikiáltották a most menő Fjällräven táskák utódját. A legmeglepőbb, hogy ilyenetek tutira van. Ha nem nektek, akkor a barátnőtöknek vagy a testvéreteknek biztosan. Egészen elképzelhető, hogy 2018 legmenőbb hátizsákja ugyanis az Eastpak lesz.
Mi ebből a tanulság? – tettem fel a kérdést a VOUS-lányoknak a szerkesztőségben. Stylist szerzőnk, Nóri egyből rávágta, hogy semmit sem szabad kidobni, pedig én arra gondoltam, hogy végre ők is érzik, amit én már évek óta: annyi idősek, hogy a divat körforgása lassan őket is utoléri. Egy ideje ugyanis az a szabály, hogy nagyjából 20 év után minden visszatér. Egyre gyakrabban tűnnek fel olyan darabok, amelyek a '90-es évek végére, 2000-es évek elejére voltak jellemzőek. Jön vissza a csípőnadrág és a 2000-es évek díváinak divatja,
miért pont az Eastpak ne térne vissza?
A kétzsebes, teafilter alakú klasszikust még ritkán látni divatfotókon vagy bloggerek hátán, de higgyétek el, nem kell sokáig várni arra, hogy mindenhol ezt lássátok.
Még több visszatérő darab