szilveszter másnaposság

Viszlát, macskajaj! – A legjobb tippek másnaposság ellen

Az a helyzet, ha ezeket a sorokat olvassátok, már biztos, hogy új évet írunk. És tudjátok, mi biztos még? Az, hogy ha erre a címre kattintottatok, most szörnyen érzitek magatokat. De aggodalomra semmi ok! Görgessetek tovább, segítünk a nagy újévi macskajajban – nyugi, rövidek és tömörek leszünk!

2 hónapja nem ittam alkoholt - elárulom, mi történt velem

Mítoszok a másnaposságról, amiket ideje tisztázni – eláruljuk az igazat

Mindannyian átéltük már, és mindannyian fogadkoztunk már másnap: „soha többet nem iszom”. Na igen. Az egyik legrosszabb érzés a másnaposság, főleg, ha megspékeljük a szégyenérzettel, amit másnap reggel a macskajajhoz kapunk ajándékba. Erről persze nekem fogalmam sincs, csupán városi legenda. Apropó, legendák, temérdek mítosz kering a másnaposság körül, amit ideje lenne tisztáznunk. Lássunk is neki! 

A cikk folytatásáért kattintsatok ide

Víz, víz és víz!

Mert: az alkohol – mint azt már bioszórán is megtanulhattuk – dehidratál, így az elvesztegetett folyadékot bizony pótolni kell. 

Objektum doboz

Gyömbértea

Mert: a legjobb segítség, ha a gyomrunkat és a bélrendszerünket helyrepofoznánk, ráadásul a hányingert is enyhíti. 

Objektum doboz

Méz

Mert: elősegíti az alkohol gyorsabb feldolgozását, ezáltal pedig csökken a macskajaj időtartama is.

Objektum doboz

Gyümölcslé

Mert: a fruktóztartalmának köszönhetően segíti az alkohol gyors lebontását, emellett feltölti a szervezet kiürült vitaminraktárait is. 

Objektum doboz

Tojás

Mert: mert bőven megtalálható benne a cisztein nevű aminosav, amely segít lebontani a másnaposság fő okozóját, ami többek között a fejfájást okozza. 

Objektum doboz

Ti mire esküsztök?

Objektum doboz