Egy világszerte ismert márka logóváltását, óriási előkészület és tervezési folyamat előzi meg. Biztosan így voltak ezzel a Zaránal is, de sajnos a végeredményen ez nem látszik.– feltéve, ha tényleg logóváltás történt.
Észrevettétek? Új logóval jelentkezett a Zara. A márka Facebook-oldalára került fel az új, igazán szokatlan címer, ami túlzás nélkül meglepett mindenkit, és nagyjából mindenkit, aki látta. Mutatjuk!
A kommentelők nagy többsége nem érti a váltást, viccesen megjegyzik, hogy szerintük gyógyszertár lesz a népszerű üzletből, míg mások a marketing osztály munkáját kritizálják. Volt olyan is, aki felajánlotta a cégnek, hogy tervez egy új logót teljesen ingyen. Egy szó, mint száz mi sem értjük a váltást.
Eddig rosszul ejtettük kedvenc boltunk nevét
Baj van. Az életetek a feje tetejére fog állni. Eddig mindannyian rosszul ejtettük az egyik legnépszerűbb ruhaüzlet nevét: ZARA.
Ésszerű magyarázatot egy kommentelő adott, miszerint ez nem az új Zara logó, hanem egy új kapszula kollekcióhoz készült alkalmazás emblémája. Hivatlos közelmény vagy egyéb információ hiányában ez tűnik a legkézenfekvőbb magyarázatnak.
Már csak azért is, mert csekkoltuk, tényleg van egy ilyen alkalmazása a márkának
Watson, az ügy megoldva!