3 tipp, hogy ne kívánjuk folyamatosan a cukrot!

3 tipp, hogy ne kívánjuk folyamatosan a cukrot!

Sokszor eldöntjük, hogy márpedig lemondunk a cukorról, vagy legalábbis csökkentjük a mennyiségét, de előbb-utóbb beletörik a kihívásba a bicskánk. Ezekkel az egyszerű trükkökkel azonban könnyebb hosszútávon betartani a kevésbé cukros étrendet.

Együnk rendszeresen!

Ha egy nap sokszor eszünk kevesebbet, kevésbé leszünk éhesek és kevesebb esély van arra, hogy ki akarjuk fosztani a hűtőt egy hosszú nap után. Fontos, hogy folyamatosan fenntartsuk a vércukor és inzulinszintünket, így nem lesz éhségérzetünk! Persze nem mindegy, mit eszünk, de mindenből mértékkel fogyasztunk, hosszútávon egészségesebbek leszünk.

Forrás:
unsplash.com

Együnk gyümölcsöt!

Ha megkívánunk egy szelet csokit, inkább együnk egy friss, zamatos gyümölcsöt. Nyáron rengeteg lehetőség adott, hogy finom gyümölcsöket ehessünk, ráadásul csinálhatunk belőlük egészséges desszerteket is! 

Használjuk változatosan a fűszereket!

Hajlamosak vagyunk minden túlcukrozni és túlsózni, pedig ezektől csak még éhesebbek leszünk. Rengeteg más fűszer létezik, amikkel ha ügyesen bánunk, csodás ízharmóniákat érhetünk el, gondoljunk csak a korianderra vagy a friss bazsalikomra.