Tényleg könnyű jógapózok, amikkel elűzhetitek a stresszt

Nincs időtök meditálni? Ezekkel a tippekkel szerintünk biztosan lesz!

A meditálásnak számtalan jó hatása ismert. Kitisztítja az elmét, segít csökkenteni a vérnyomást, enyhíti a depressziót és a szorongást. Mindehhez szükségtelen külön meditációs szobát berendeznetek, és órákon át gyakorolnotok a meditálást. Olyan hétköznapi tevékenységek közben is kikapcsolódhattok, mint a reggeli kávézás, a zuhanyzás vagy a főzés.

A Women’s Health írt arról, hogy a meditálásnak nem muszáj egy óra hosszán át eltartania.

Fókuszálhattok a jelenre edzés közben, a barátokkal töltött idő alatt, és még fogmosáskor is.

Íme 15 lehetőség a meditálásra, amiket a legrohanósabb napotokba is beilleszthettek.

  1. Ébredés után egy-két percig még maradjatok ágyban és koncentráljatok a titeket körülvevő hangokra
  2. Kávézás közben
  3. Öltözködés közben
  4. Zuhanyzáskor
  5. Séta közben
  6. Sminkelés közben
  7. Főzéskor
  8. Amikor lépcsőztök
  9. Amikor valaki üdvözöl titeket
  10. Vezetés közben
  11. Amikor köszönetet mondotok valakinek
  12. Várakozás közben
  13. Futás közben
  14. Evéskor az első falatnál
  15. Elalvás előtt.
Forrás:
Depositphotos