7 egyszerű ayurvédikus rituálé

7 egyszerű ayurvédikus rituálé

Ahhoz, hogy az élet minden területén a legjobbat hozhasd ki magadból, az egyik legfontosabb dolog, hogy törődj a tested és lelked egészségével is. Nekem az ayurvéda ősi tanításai és egészségmegőrző módszerei segítettek a legtöbbet abban, hogy az energiáimat megfelelően csoportosítva és felhasználva kiegyensúlyozott életet élhessek.

A rendszeresség az "énidő" esetében is kulcsfontosságú. Ha a napi rutinodba sikerül becsempészni néhány olyan dolgot, ami számodra kikapcsolódást és feltöltődést jelent, rövid időn belül nagyon pozitív változásokat fogsz tapasztalni. Nemcsak egészségesebb, de hamarosan tudatosabb és magabiztosabb is lehetsz.

Az ayurvédikus rutinok segítenek megtartani az egyensúlyt, ugyanis helyreállítják a test biológiai óráját, szabályozzák az emésztést és a kiválasztást, lelki szinten pedig javítják az önérzetet, az önfegyelmet, és békével, boldogsággal, és várhatóan hosszú élettel ajándékoznak meg.

Azért ez nem hangzik rosszul, ugye?

Ez a 7 ayurvédikus rituálé a napi rutinom része, és remélem neked is segíteni fognak abban, hogy egészségesebb, kiegyensúlyozottabb, és boldogabb legyél!

1. Ébredj napfelkelte előtt

Az ayurvédikus filozófia úgy tartja, hogy a reggeli ébredés legjobb időpontja kb. másfél órával napfelkelte előtt van. Aki szinkronba kerül a kelő nappal, az az energiaszintjének növekedésével együtt fokozódó tudatosságot is tapasztalhat.

2. Meditálj minden reggel

Az előbb említett okok miatt a napi meditáció legjobb időpontja a kora reggeli órákban van. Tapasztalataim szerint bármely napszakban is végzem, megvannak a kedvező hatásai, de a reggeli meditáció tényleg különleges élmény. Ilyenkor az elme még tiszta, a gondolatok nem csaponganak annyira, és egy kis 10 perces nyugalom után készen is állok az új nap kihívásaira.

A további 5 tippért kattintsatok a blogomra >>>