A környezetvédelem az üzleti életben is kifizetődő. A fogyasztói igények is egyre inkább a környezettudatosság felé hajlanak, és a költségek is csökkenthetőek általa. Nézzétek meg, hogyan segíthet a vállalat fejlődésében a fenntarthatóság.
A nyereség és az etika nem ütközik, legalábbis nem kell, hogy ütközzön – nyilatkozta az Entrepreneur oldalán Peter Seligmann, a Conservation International elnöke, aki szerint, ha ápoljátok a felvilágosult önérdek gondolkodásmódját, akkor az segíthet a vállalat fejlődésében, miközben segíti az emberiséget is.
Íme néhány oka annak, hogy ha jót tesztek a környezetnek, az miért jó a vállalkozás számára.
- Jutalmazzátok a tehetséget
Azokat a fiatal munkavállalókat, akik tesznek a környezet védelméért. - A fogyasztói igények kielégítése a zöld vállalat szem előtt tartásával.
- Csökkentsétek a költségeket
Hosszú távon a környezetbarát üzleti gyakorlatok költséghatékonyabbak, csökkentik az energiafelhasználást és a forrásokat nyereségesebbé teszik. - Javítsátok a márka marketingjét, imázsát.

Forrás:
Molnár Anikó