Nem volt egyszerű, de bevált: hálával változtattam az életemen

Gyakoroljátok a hálát és az együttérzést, jó hatással lesz rátok és környezetetekre is!

A hála gyakorlása kifejezés nem véletlenül foglalja magába a gyakorlás szót. A hálaadás időbe telik, és minél gyakrabban teszitek, annál könnyebben épül be a mindennapjaitokba. A hála és az együttérzés érzése energiával tölt fel, és szebbé teszi a napjaitokat. Csak tegyetek egy próbát!

Lehet, hogy úgy érzitek köszönettel tartoztok az élet bizonyos dolgaiért, mégsem tudjátok, hogy fejezzétek ki? Hogyan találhatjátok meg a hálát, ha nem érzitek magatokat hálásnak? Kezdjétek a köszönöm kifejezés gyakoribb használatával, személyesen köszönjétek meg azoknak az embereknek, amit értetek tettek. A Mind Bodygreen szerint a hála érzése csökkenti a depressziót, növeli a boldogságérzetet, és csökkenti a stresszt. Koncentráljatok a pozitív dolgokra, érzésekre a negatívak helyett.

Íme három gyakorlat, ami segít elindulni a hála és az együttérzés útján:

  1. Elalvás előtt vegyétek sorra, miért vagytok hálásak: ez segíthet elaludni, és jobb kedvvel alszotok majd el, így másnap boldogabban ébredtek.
  2. Tartsatok szünetet: egy egyszerű dolog, amit minden nap megtehettek, hogy megálltok egy percre, és végiggondoljátok a jól sikerült aznapi dolgokat. Ha ezt a gyors gyakorlatot beépítitek a napotokba, segíthet az újragondolásában, hogy a pozitívumokra összpontosítsatok.
  3. Nézzetek valakinek a szemébe, és mondjátok, köszönöm: ez a kis gesztus energiával tölt fel, és jobbá teszi a másik napját, és a tiéteket is.
Forrás:
www.yearcompass.com