Megfázni csak az fog, aki nem jól készül fel - A legfontosabb tippek a téli futáshoz!

A futás, mint tudatos meditáció

A meditációról, különösképpen a tudatos meditációról sokat hallhatunk már. A The New Yorker cikke a , „The Higher Life” a tudatosság előnyeiről számol be. Olyan dolgokat említ, mint a  fizikai érzékelés felerősödése és a fájdalomküszöb emelkedése. A tudatosság csökkenti a szorongásunkat, a magas vérnyomást, illetve lehetővé teszi a nyugodtabb alvást.

Lizzie Widdicombe, a tudatos meditáció szakértője szerint: „ A meditáció olyan, mint egy utazás. A legjobb rész maga az út amit megteszel míg eljutsz a belső békéig. Sosem jegyeztem le, mi zajlott le a fejemben. Nem csináltam listát a tennivalókról, nem írtam le a beszélgetéseim darabkáit, a régi emlékeimet… Ha a nyugalom beállt, adok magamnak pármásodpercnyi időt a koncentrációra. Ilyenkor úgy érzem magam, minta egy vékony gerendát egyensúlyoznék.”

Olvassátok tovább a cikket!

Forrás:
Pixabay

600

Nézzétekmeg a futással kapcsolatban egy korábbi érdekes cikkünket is:

Amit semmiképp se csináljatok futás előtt

Ismerjük ezeket a szabályokat, mit szabad és mit nem, de néhányat érdemes megfogadni annak az érdekében, hogy zökkenőmentes legyen a futás.

A cikket ITT tudjátok elolvasni!