5 tipp lefekvés előttre, hogy sokáig szépek maradjunk!

Próbáljátok ki a feszültségmentesítő nyújtógyakorlatokat a könnyebb elalvásért

A pihentető alvás az egészség egyik legfontosabb pillére az egészséges táplálkozás és a mozgás mellett. A megfelelő mennyiségű és minőségű alvás pozitív hatással van a szervezetetekre, és segít elkerülni bizonyos betegségeket is. De néha elaludni nem is olyan könnyű.

Előfordulhat, hogy a napi stressz és aggodalom miatt az elmétek éjszaka nem tud leállni, és ezáltal nem tudtok elaludni sem. A Mind Bodygreen megmutatta, hogyan engedjétek el a fizikai és mentális feszültséget a nyugodt éjszakai alvás érdekében.

Az első lépés a jobb alváshoz, hogy kapcsoljátok ki az elektronikus eszközeiteket legalább egy órával lefekvés előtt.

Ezt az időt eltölthetitek például egy csésze forró tea készítésével, naplóírással, könyv olvasással, vagy különböző mozgás gyakorlatok elvégzésével.

Az egyik legjobb módszer a feszültségmentesítő nyújtógyakorlatok.

Tegyetek le a földre egy összecsavart törölközőt, erre helyezzétek a gerinceteket, a karjaitokat pedig nyújtsátok ki oldalra. 3-5 percig csak lélegezzetek ebben a testtartásban. Helyezhettek egy masszázshengert, vagy labdát is a hátatok alá azokhoz a pontokhoz, melyek feszültek. Ebben a testhelyzetben meditálhattok is, mely segít kiüríteni, és pozitív dolgokkal megtölteni az elméteket.

Forrás:
unsplash.com