Megvan, hogy előzhetitek meg a menstruáció előtti mellfájást

Így érhetitek el a hormonális egyensúlyt természetes módon

Azok a bizonyos napok minden hónapban megnehezítik a nők életét. Lehet, hogy a menstruáció előtti napok okoznak szenvedést, lehet, hogy abban a pár napban, vagy éppen utána érzitek kellemetlenül magatokat. Bármelyik is legyen, a hormonjaitok egyensúlyban tartása átsegíthet a nehézségeken.

A menstruációs problémák könnyítéséhez végső soron az ösztrogén és a progeszteron jó egyensúlyát szükséges megtalálnotok. Nézzétek meg ezeket a Mind Bodygreen által javasolt természetes megoldásokat a magas ösztrogén csökkentésére és a progeszteron fokozására, ami végül javítja a PMS tüneteit és a súlyos tüneteket.

Változtassatok az étrendeteken

  • Kerüljétek az olyan húsokat, melyek hormonokat tartalmaznak.
  • Egyetek organikus eredetű termékeket.
  • Csökkentsétek a szója termékek, például a tofu és a miso, csökkentsétek a lenmagot, a szezámmagot és a babot.
  • Növeljétek az olyan ételeket, amelyek növelik a progeszteront. Ilyenek például az olajos halak, mint a szardínia, a makréla és a lazac.

Csökkentsétek a stresszt mély légzéstechnikákkal és nyugtató gyakorlatokkal, mint a jóga.

Vitaminok, ásványi anyagok és gyógynövények

  • Az ásványi magnézium megnyugtató, kiválóan csökkenti a menstruációs görcsöket, segít az alvásban, csökkenti a fejfájást és még fokozza a hangulatotokat is. A vitaminok szintén nagyon fontosak, valamint gyógynövények által is csökkenthetitek a stresszt.

Ellenőriztessétek a hormonszinteteket.

Forrás:
iStock