ébredés alvás nassolás nyaralás

A reggeli ébredési rutin jó hatással lesz rátok

Beszélhetünk az egészséges étrendről és a rendszeres testmozgásról, viszont megfelelő alvás nélkül mindez mit sem ér. Ráadásul nemcsak az alvással töltött órák száma számít, hanem az is, hogy mikor keltek fel reggelente.

A Mind Bodygreen számolt be egy új, alvással kapcsolatos kutatásról, mely szerint nemcsak az alvással töltött idő számít, hanem az is, hogy mikor fekszetek le, és mikor ébredtek fel reggel. A kutatásban résztvevők közül azok, akik ugyanabban az időben kelnek fel reggelente, sokkal elégedettebbek a pénzügyi helyzetük, a munka és a magánélet egyensúlya kapcsán.

Több okból is hatékony, ha tartjátok az ébredési időpontotokat.

  • Kényelmes és megbízható rutinba kerültök.
  • Egy biztos kiindulópont.
  • Több időtök lesz a nap folyamán.

A hétvégét sokan valószínűleg a hétköznapi kevés alvás pótlására használjátok. Ez a szabálytalan alvási menetrend azonban káros lehet az egészségetekre nézve, beleértve a szervezet jó koleszterinszintjének csökkentését, a testzsír fokozását, a cukorbetegség és a szívbetegségek kockázatának növekedését.

Forrás:
pexels.com