mangó gyümölcs probiotikum

Biztos, hogy hatásos probiotikum-forrást választottatok?

A probiotikumok jó, az egészségeteket támogató baktériumok, amik segítenek bizonyos betegségek legyőzésében, elkerülésében. Tehát egy kiegyensúlyozott rendszer fenntartása fontos, és a probiotikus kiegészítés alkalmazása az egyik módja annak, hogy segítsetek a testeteknek.

A Mind Bodygreen szakértője szerint a probiotikumokkal kapcsolatban az alábbi négy tényezőre érdemes figyelnetek.

Tartalmaz különböző élő kultúrát?

A kutatások azt sugallják, hogy bizonyos törzsek egészségügyi előnyöket nyújtanak, melyek egyeseknél hatékonyabbak, mint másoknál. Mindenesetre minél sokszínűbb és változatosabb élő kultúrát tartalmazó probiotikumot válasszatok.

Megfelelő módon hat?

Számos probiotikum már a gyomorban elveszíti hatását, így nem éri el megfelelően a célját.

Illeszkedik az egészségügyi állapototokhoz?

Mindenkinek különböző az egészségi állapota és az életstílusa, ezért ami az egyiktöknek hat, a másiknak lehet, hogy mit sem ér.

Orvosotok is javasolja?

Egy egészségügyi szakember, aki tájékozott az egészségetekkel, életmódotokkal kapcsolatban, segíthet a választásban.

A savanyú káposzta a legolcsóbb C-vitamin-forrás és probiotikum
A savanyú káposzta a legolcsóbb C-vitamin-forrás és probiotikum
Forrás:
iStock