ital

Ezt igyátok lefekvés előtt, ha jól akartok aludni

Szokásom minden este egy kávét legurítani, mielőtt ágyba bújok. Ám úgy tűnik, ez kifejezetten rossz lezárása a napnak, mivel igenis befolyásolja az alvási szokásokat az, hogy mit iszunk lefekvés előtt.

Minden, amit eszünk vagy iszunk lefekvés előtt, hatással van arra, hogyan is fogunk aludni. Például, ha teli hassal fekszünk le, akkor rémálmunk lesz, de arról is készült lista, hogy mit nem ajánlott inni lefekvés előtt. Ezeket szedtem most nektek össze.

Zöld tea helyett gyógynövény

Bár a zöld tea egészséges, így nem gondolnánk, hogy bármilyen rossz hatása is lenne, de telis-tele van koffeinnel, ami miatt számolgathatjátok egy ideig a bárányokat az ágyban fekve. Sehogy nem fog menni az elalvás. Ha mégis teára vágytok, akkor kamilla- vagy borsmentateát igyatok, ami lenyugtat a nagy szundítás előtt.

Forrás:
Pixabay

Narancslé helyett meggylé

Sok gyümölcs, mint például a narancs is tele van cukorral, ami sokkal tovább ébren tart minket. Persze itt is van kivétel, a meggylé. A meggy tele van melatoninnal, ami segít nektek álomra hajtani a fejeteket, és felkészít a pihenésre.

Alkohol helyett meleg tej

Persze érthető, hogy néha szerettek ti is kirúgni a hámból egy kicsit – NAGYON –, ami nem probléma, ha csak néhány estéről van szó. Azt hihetjük, hogy az alkohol segít ellazítani minket, és könnyebben fog menni az elalvás, pedig pont ellenkezőleg, nyugtalan éjszakára számíthatunk. Dobjátok el az alkoholt – ahogy Beyoncé is mondja az egyik slágerében –, és cseréljétek le meleg tejre.