Hat tipp, hogy száműzd a stresszt a életedből

A legtöbb ember stresszel. Okozhatja a munka, a suli, a család, a barátod, a barátod hiánya – tehát szinte bármire rágörcsölhettek. Most itt az idő, hogy megtanuljátok, hogyan kezeljétek a stresszes szitukat úgy, hogy ne jelenjen meg az a bizonyos gumó a gyomrotokban. Vegyétek tudomásul: minden csak rajtatok múlik, az is, hogy hogyan érzitek magatokat!

Töltsd az idődet azokkal, akik fontosak számodra!

Legyél azokkal az emberekkel, akik tényleg törődnek veled, akiknek valóban számítasz és odafigyelnek rád. Az emberek szerepet játszanak az egészségedben és a jó közérzetedben. Átbeszélik veled a nehézségeket, és rá fogsz jönni, hogy semmi sem olyan rossz, mint ahogy az elsőre tűnik!

Én igyekszem nagyon sok időt tölteni a családommal… és amikor a lányaiddal vacsorázol – különösen tinédzserlányokkal – ők rávilágítanak arra, hogy jó úton jársz-e, és mindig új perspektívából nézik a dolgokat. – Barack Obama

Kapcsolj ki!

Ez az, amit állandóan hallunk, de mondani azért könnyebb, mint megvalósítani. Azonban ha nehéz is, megéri, mert, higgyétek el, tényleg segít! Nemcsak abban, hogy tisztábban gondolkozz, hanem megadja a kezdőlöketet ahhoz, hogy átlendülj a nehéz feladatokon – olvasható a mashable.com-on.

Menj egy csendes helyre!

Néha a legjobb, amit tehetünk, hogy keresünk egy nyugis helyet, ahol egyedül lehetünk. Ott nem kell csinálnunk semmi mást, csak pár mély levegőt venni. Hidd el, tényleg csodákra képes!

Csináld azt, amit élvezel, ami megnyugtat!

Amikor jön a nyomás, időbe telik, hogy valamit igazán élvezni tudj. De ha megtaláltad, mi az, ami bármikor kirángat a valóságból egy kis időre, az nagyon sokat segít abban, hogy kevesebbet stresszelj. Ez lehet egy jó könyv, a főzés vagy a tánc. A lényeg, hogy kicsit elterelje a gondolataidat, hogy később újra tisztán láthass!

Számomra az a meditáció, mikor a gyerekeimmel színezek egy órát a földön ülve, vagy amikor a trambulinon ugrálok velük. Csinálj valami olyat, amit szeretsz, ami boldoggá tesz! Az a te saját, egyéni meditációd. – Angelina Jolie

Maradj a jelenben!

Amikor stresszes vagy, az azért van, mert valami olyan dologtól félsz, ami még meg sem történt. Megtanulhatod élvezni a jelent meditáció segítségével, vagy akár a jógával is. A lényeg, hogy összpontosíts arra, amit hallasz, majd arra, amit érzel.

Sportolj!

Már biztos hallottad, hogy a testmozgás segít oldani a stresszt, szóval irány az edzőterem, és add ki magadból a dühödet! Ha nincs rá lehetőséged, az is elég, ha lemész a parkba futni vagy sétálni, a lényeg, hogy kiadd magadból a negatív energiát.