Gyümölcs

Szuperegészséges tízórai- és uzsonnatippek a hét minden napjára!

Amíg ki nem próbáltam, addig el sem tudtam képzelni, hogy mennyire fontos a tízórai és az uzsonna. Pedig mondhatni, majdnem ez a kettő kis étkezés vált a napom legfontosabb részévé a főétkezések helyett.

Nem azért, mert ezek a legfinomabbak, hanem mert nagyon jó támogató kisétkezések ezek, amelyek biztosítják, hogy a főétkezésekig ne haljak éhen, úgy, hogy nem pukkadok szét, és ráadásul tényleg finom gasztropillanatok ezek, ha hajlandóak vagytok rááldozni némi energiát és kreativitást. Persze, nyilván könnyebb, ha van már kész étrend, úgyhogy mutatom is, hogy mit ehettek nap mint nap tízóraira és uzsonnára.

Hétfő

Tízórai: Karalábé, egy marék mandula

Uzsonna: Natúr joghurt friss málnával vagy egyéb szezonális gyümölccsel

Objektum doboz

Kedd

Tízórai: Alma, egy marék kesudió vagy dió

Uzsonna: Görög joghurt 2-3 kanál zabpehellyel, egy merőkanálnyi fehérjepor, pár szem mandula

Objektum doboz

Szerda

Tízórai: Banán

Uzsonna: Túrókrém ízlés szerint gyümölccsel, cukor nélkül

Objektum doboz

Csütörtök

Tízórai: vegyes gyümölcssaláta

Uzsonna: Natúr joghurt két kanál zabpehellyel és fahéjjal

Extra tipp: előre készítsétek el az uzsonnátokat, így a zabpehely isteni puha és omlós lesz a joghurtban!

Objektum doboz

Péntek

Tízórai: gyümölcsös smoothie egészségesen, ezeket a hibákat ne kövessétek el közben!

Uzsonna: cukkinicsipsz, amit így készítsetek el!

Objektum doboz

Szombat

Tízórai: zöld turmix, amihez receptet itt találhattok!

Uzsonna: Zellerszár és répaszeletek görög joghurtos sós-borsos mártogatóssal

Objektum doboz

Vasárnap

Tízórai: hozzáadott cukor nélkül készült házi müzliszelet

Uzsonna: párolt vagy grillezett brokkoli, nyakon öntve natúr joghurttal

Objektum doboz

Ti mit esztek a főétkezések között?