alvas-lany-no-agy

Íme a korán kelés receptje: mindössze 5 trükköt kell ismernetek

A korán kelés talán sokatoknak megugorhatatlan feladatnak tűnik, de most 5 tippel szeretnénk titeket meggyőzni ennek az ellenkezőjéről. Ne aggódjatok, mindegyik csak egy aprócska kis változtatásról szól.

1. A legáltalánosabb: feküdjetek le korábban!

Minél hamarabb lefekszetek, annál előbb lesz kész másnap a testetek az ébredésre.

Objektum doboz

2. Az időigényesebb: ébresszétek magatokat mindig egy kicsivel korábban!

Ha mondjuk hosszú távon 8 helyett inkább 7-kor szeretnétek ébredni, akkor ne egyik napról a másikra változtassatok. Először csökkentsétek 07:50-re a beállított időt, másnap 07:40-re, az azt követőn 07:30-ra, és így tovább. Ezzel a módszerrel lassabb lesz ugyan a váltás, de kellemesebb.

Objektum doboz

3. A leghatásosabb: azonnal engedjetek be fényt a térbe!

A retinátok talán nem lesz hálás, de a D-vitamin-raktárotok már annál inkább, ha szétnyitjátok a függönyt vagy felhúzzátok a redőnyt. Az álom garantáltan kippattan a szemetekből.

Objektum doboz

4. A legpimaszabb: az ébresztőt jó messze tegyétek az ágytól!

Átpörgettétek még utoljára az Instát, elköszöntetek a barátnőtöktől Messengeren, ideje beállítani az ébresztőt. Megvan? Akkor tegyétek le egy jó messzi pontra, hogy reggel ki kelljen kellnetek az ágyból ahhoz, hogy elhallgattassátok. 

Objektum doboz

5. A többcélú: egyből nyúljatok a még este kikészített víz után!

Így nemcsak az anyagcseréteknek adtok egy löketet, hanem kizökkentek a kómából, és elkezdtek „életre kelni”.

Objektum doboz

Ja, és ne feledkezzetek meg erről az 5 dologról sem, amit az egészségtudatos emberek megtesznek lefekvés előtt.