Egyéb kategória

Amikor a divat és a vicc keveredik: saját mémekkel kampányol a Gucci

A mémek már régóta meghódították az internet világát, most pedig kijelenthetjük, hogy ez új szintre emelkedett, köszönhetően a Gucci-mémeknek. A HIVATALOS Gucci-mémeknek.

vous - 2017.03.19.
Amikor a divat és a vicc keveredik: saját mémekkel kampányol a Gucci

Bizony, mert mostantól már ilyen is létezik! A divatcég belekezdett az első mémkampányába az Instán, méghozzá a #TFWGucci hashtag használatával. Ez lényegében azt jelenti, hogy „az érzés, amikor Gucci”, aminek így hirtelen nincs sok értelme, de a fotókat nézve mindjárt megértitek.

A márka új kollekciójuk, a Les Marché Des Merveilles megjelenése alkalmából állt elő az ötlettel. Egyedinek tényleg egyedi, hiszen nem láttunk még olyat, hogy egy ennyire híres divatcég mémekkel reklámozzon például órákat. Mutatok is nektek néhány vicces fotót.

Objektum doboz

Az érzés, amikor megszerzed azt az új órát, és muszáj menőznöd vele

Objektum doboz

Az érzés, amikor teljesen felöltözve várod a „kint vagyunk” üzenetet

Objektum doboz

Az érzés, amikor a pasi virágot vesz neked az új Gucci óra helyett

Objektum doboz

Az érzés, amikor elmentek spinningórára, és a szettetek egyszerűen tökéletes

Ez persze csak egy kis ízelítő, az Instagram-oldalukon ugyanis egyre több mémet találhattok ti is. Azért azt el kell ismernünk, az ötlet nagyon egyedi, egy-két kép még jól is sikerült, de ha engem kérdeztek, a végeredményen még van mit csiszolni. Mindenesetre tényleg menő!

Ajánlott cikkek