hm_1200

Kamu ruhákat árult a magyar H&M – ez lett a következménye

Elmarasztalta a bíróság a két éve óriási akciót hirdető, ám azokat maradéktalanul nem teljesítő magyar H&M-et.

Mi is megírtuk nektek, hogy 2016. augusztus 18-án óriási online akciót hirdetett a H&M. Akkor össszesen 100 000 Ft-ot (!) spóroltunk a vásárlásunkkal, és mindössze 5000 Ft-ot fizettünk. Alig hittük el! Sajnos nem sokáig örülhettünk: pár rendelésünket töröltek, de volt, ami meg sem érkezett előzetes információk nélkül. Nem csak mi jártunk így!

Tény, hogy nagyon kedvező áron voltak feltűntetve a termékek, több vásárló a megrendelés előtt még rá is kérdezett a cég facebookos oldalán, hogy megfelelőek-e az árak, és igenlő választ kaptak.

A fogyasztóvédelem pert indított.

Most a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének közleménye szerint a cég olyan megrendeléseket nem teljesített, ahol megtörtént a pozitív tartalmú visszaigazolás küldése, melynek tartalma megegyezett a megrendelés tartalmával, tehát létrejött a szerződés, így köteles lett volna a szerződésben foglaltak teljesítésére.

H&M

„Mert sznobok vagyunk” – Hisztérikus tömeg ostromolta a Vörösmarty téri H&M üzletét

A tavalyi cikkünkben több fiatal is elárulta, miért éri meg egyetlen, méregdrága kollekcióért órákig várakozni a novemberi hidegben. Ha kíváncsiak vagytok a válaszukra és arra, hogy pontosan mekkora balhé alakult ki a Vörösmartyn, ITT mindent megtaláltok.

A bírósági ítélet szerint tehát nem volt megfelelő eljárás az, hogy a megrendelt, kifizetett és pozitív tartalommal visszaigazolt termékeket a H&M nem szolgáltatta.

A bíróság arra is kötelezte a céget, hogy saját költségén ezen megállapítás közzétételéről gondoskodjon a saját honlapján, oly módon, hogy az az ítélet részére történő kézbesítésétől számított egy évig a honlapon látható legyen.