Új, globális kampánnyal jelentkezik a Triumph, a világ egyik vezető női fehérnemű márkája, #TogetherWeTriumph néven. 2018-ban a márka új kreatív irányvonalat képvisel, a női egyenjogúságot, a kölcsönös megerősítést és az összetartozást támogatva.
Az elmúlt 130 évben a Triumph töretlenül támogatta a nőket, termékeikkel magabiztosságot kölcsönözve viselőinek, különösen ügyelve arra, hogy kínálatuk minden méretben és formában elérhető legyen. A tervezéstől a fejlesztésen át a kivitelezésig több mint ezer kollégájuk dolgozik azt szem előtt tartva, hogy együtt, összefogással minden lehetséges.
A most induló „#TogetherWeTriumph” célja, hogy a nőket ünnepelje világszerte.
Az új kampány alapját a női megerősítés és a női erő képviselete adja. A kedvességet és a megértést olyan, a valódi életből merített pillanatokon keresztül mutatja be, mint amikor nőtársunk egy bajlódó anyuka segítségére siet, vagy amikor egy barát segítő kezet nyújt.
Ezeknek a szolidaritást sugárzó momentumoknak az összessége az igazi „Triumph” pillanat, amely demonstrálja, hogy a nők együtt erősebbek, és még erősebbek, amikor a Triumph támogatja őket nap, mint nap.
Markus Spiesshofer, a Triumph ügyvezető partnere így fogalmazott:
Nem titok, hogy minden erős nő mögött egy másik erős nő áll, aki inspirálja és segíti.
„Ez az, amit mi ünnepelni szeretnénk. Emellett kampányunk egy hatalmas tisztelgés a Triumph család előtt is, köszönettel tartozunk a munkatársainknak szerte a világon, amiért folyamatosan azon dolgoznak, hogy a nők igényeit minél magasabb színvonalon szolgálják ki.
Manapság a női megerősítés egy hihetetlenül fontos üzenet, ami megérdemli a támogatásunkat.”
A Triumph 130 éve gyárt fehérneműket, biztosítva, hogy a nők a lehető legjobb formájukat mutathassák és jól érzzék magukat a bőrükben. 1886 óta a Triumph azt az elvet követi, hogy a tökéletesen passzoló fehérnemű az őszinte támogatás érzését kelti, amely erősebbé teszi a nőket nap, mint nap, az egész világon.
A Triumph International a világ egyik legnagyobb intim viseleteket gyártó vállalata több mint 2000 üzlettel és 40000 nagykereskedelmi partnerrel. Termékeiket 3600 ellenőrzött ponton értékesítik 120 országban.