Levessel csökkenthetjük a nassolási vágyat

Sokat elárul az egészségetekről az, hogy milyen kaja után sóvárogtok

Egész biztos, hogy veletek is gyakran előfordul, hogy bármit megadnátok egy kis édességért, vagy éppen sós nasiért. Aztán jön a sósra édes, az édesre sós, és végtelennek tűnik a körforgás. Arra viszont lehet, hogy nem is gondoltatok, hogy az, hogy éppen milyen kajára vágytok, elárulja, hogy a szervezeteteknek milyen ásványi anyagokra, tápanyagokra van szüksége.

A Redbook által megkérdezett étrend szakértő, Alissa Rumsey elárulta, hogy a legtipikusabb ételek, amik után sóvárogtok, milyen egészségügyi problémákra hívhatják fel a figyelmeteket.

  1. Vörös hús
    A vörös hús utáni sóvárgás általában vashiányt jelez.
  2. Sült krumpli
    Ha bármit megadnátok egy kis sült krumpliért, valószínűleg kevés a só a szervezetetekben, fontos ásványi anyagok hiányozhatnak, mint a kalcium, magnézium, cink és a nátrium.
  3. Sajt
    Kevés az Omega-3 zsírsav a szervezetetekben.
  4. Édesség
    A sós után az édes, amiért a leggyakrabban sóvárogtok. Az egyszerű szénhidrátok (tésztafélék, péksütik, stb.) a vércukorszintet tönkreteszik, ami problémát okoz. Amikor ez a baleset bekövetkezik, még több cukorra vágytok.
  5. Tésztafélék
    Ha túl sok szénhidrátot esztek, és nem elegendő fehérjét és zsírt, akkor a vércukorszintetek ingadozik, és még több szénhidrátra vágyik.
Forrás:
Unsplash