utazás

Utazáskor próbáljátok ki ezeket az egészséges tippeket

Az egészséges életmód betartása otthon, az egy dolog, de az ünnepek alatt, vagy utazáskor, az már egy nehezebb történet. Az ünnep a lazításról és a pihenésről szól, de nem muszáj feladnotok az egészség melletti egész éves célkitűzéseteket akkor sem, ha a rokonokhoz utaznátok.

A Mind Bodygreen összeállított néhány olyan tippet, ami az egészséges utazáshoz jól jöhet.

  1. Csomagolás: készítsetek be egy újrafelhasználható vizes palackot, vagy termoszt az utazáshoz. Az újrafelhasználható ételdobozok, bevásárlótáskák szintén jól jönnek majd.
  2. Nasik és folyadékpótlás: hosszabb utazáskor, főleg repülőúton ügyeljetek a megfelelő folyadékpótlásra, vigyetek magatokkal egészséges nasikat az útra, magvakat, dióféléket, gyümölcsöt.
  3. Mozgás: hosszú út esetén mozgassátok át rendszeresen az izmaitokat, végtagjaitokat.
  4. Stressz ellen: próbáljatok ki légző gyakorlatokat, amik megnyugtatnak. Csukjátok be a szemeteket, számoljatok el ötig, és szívjátok be a levegőt az orrotokon át, majd ötig számolva tartsátok bent, és újabb ötig fújjátok ki a szátokon keresztül. Ismételjétek meg, amíg helyreáll a légzésetek.
  5. Kezdjétek a napot zöldségekkel, vagy zöld turmixszal.
  6. Utazás előtt ügyeljetek a megfelelő magnéziumpótlásra az izomgörcsök elkerülése miatt.
  7. Mérjétek fel úti célotokat az egészséges életmód szempontjából.
  8. Utazás után adjatok magatoknak egy napot, hogy visszaálljatok a megszokott hétköznapokba.
Forrás:
iStock