ébredés 1200x360 (8)

Gondod van a koránkeléssel? Hat tipp, hogy dinamikusan indítsd a napot

Mivel télen korábban megy le a nap és előbb is sötétedik, hajlamosok vagyunk a depresszióra, levertségre, lustaságra. Ilyenkor sokkal nehezebb időben felkelni, de mint ahogy mindenre, erre is van egy egyszerű megoldás: eddz reggel! Ha nálad fel sem vetődhet, hogy emiatt esetleg másfél órával korábban kelj, akkor is van néhány ötletünk, ami segíthet.

1. Szundi? Szundi!

w
Forrás:
CANVA.COM

Imádjuk a szundi gombot az ébresztőórán vagy a telefonon! Ha te is szereted azt az érzést, amikor van még tíz-tizenöt perced lustálkodni az ágyban, hogy elkészülj, és indulj edzeni, állítsd be korábbra az ébresztőt. Ha hétkor akarsz indulni, állítsd 6:40-re!

2. Legyen a közeledben a ruhád!

Ne azzal induljon a reggel, hogy nem találod a cipőd párját, vagy a póló, amit fel akarsz venni éppen lyukas, a nadrágodon meg nem jó a cipzár. Este válogasd össze, amit másnap fel akarsz venni! Egy gonddal kevesebb reggelre.

3. Igyál vizet!

A British Journal of Nutrition új tanulmánya szerint, ha éhgyomorra kezdesz edzeni, húsz százalékkal több zsírt égethetsz el. Ettől persze még nem szabad elhanyagolni a vizet!

4. Rövid is lehet

Egy tizenöt perces reggeli futás is elég energiát adhat a napra. Ezt napról napra öt-tíz percekkel növelheted. Nem elvárás, hogy korán reggel lefuss egy maratont.

beautiful-woman-stretching-in-bed-waking-up-PJ5HRQS
Forrás:
CANVA.COM

5. Helyben is lehet 

Ha túl messze van az edzőterem, vagy ahhoz már lusta vagy, hogy odáig elmenj, akkor miért is ne edzhetnél a környéken?! Fuss néhány kört, emelgess valamit a nappaliban, és már meg is vagy!

6. Kényeztesd magad!

Ha már rutinná vált a reggeli edzés, és heti két-három alkalommal be is tartod, akkor igazán büszke lehetsz magadra! A hét többi napján pedig csalj egy kicsit, aludj tíz perccel többet, vagy igyál meg két csésze kávét a szokásos egy helyett.