Egyéb kategória

Ez lenne a valóság? Az új Calvin Klein-kampány megmutatja, milyen világban élünk

A Calvin Klein új kampánya, a #mycalvins kicsit megújult. Túlmentek a szokásos kockahasú szexi fiúkon és szépségversenyekre való gyönyörű modelleken. Most olyan reklámmal sokkolnak, amik aztán tényleg a kőkemény valóságot és a virtuális világ részleteit mutatja be. Tényleg ilyenek lennénk?
vous - 2015.07.31.
Ez lenne a valóság? Az új Calvin Klein-kampány megmutatja, milyen világban élünk

Azt már megszoktuk a népszerű Calvin Kleintől, hogy kampányok terén elég merész és érzéki képekre hagyatkozva reklámozzák a márkát. Ez most sincs másképp, mégis van benne valami egészen új. A képekre olyan “szövegdoboz” került, amikben chatbeszélgetések olvashatók, különböző élethelyzeteket bemutatva. Az egyik megcsalásról, a másik a bevállalós hármas szexről, a harmadik pedig egy meleg pár kapcsolatáról szól.

A márka marketingigazgató-helyettese, Melisa Goldie azt mondta:

A kampány lényege az emberek valós magatartását tükrözi. Ez pedig nem csak a fiatalabb generációra jellemző. A fogyasztók tényleg így kommunikálnak a társadalomban. Mi kiemeltük az igazságot, a társkeresős randizástól az egyéjszakásokon át a szabadságig. Jelenleg tényleg ilyen a digitális világ.

Az, hogy egy világmárka ilyen kampánnyal akarja megmutatni, milyenek is vagyunk valójában elég ritka. Mert az “így fogadd el magad” típusú reklámokon kívül bizony ez is a valóságot reflektálja. De nézzétek meg a képeket és döntsétek el ti, hogy tényleg ilyen világban élünk-e.

Ajánlott cikkek