Mégsem bírunk róla leszokni. Egyszerűen isteni érzés letutizni egy időpontot az online piacoló lánnyal, és szuperolcsón hozzájutni egy-egy darabhoz. Hát még rányomni a „kosárba” gombra. Ám ha elkötelezett online shoppingolók vagytok, a következő idegölő mozzanatok biztosan a ti idegszálaitokat is jelentősen megnyirbálták már.
Árulják az eladottat
Ember, ha már eladtál valamit, szedd is le! Nincs annál rosszabb érzés, mikor végre rátaláltok a régóta keresett álomruhátokra, ráírtok a csajra, hogy megvennétek, majd szárazon közli: „Jaa, azt már amúgy fél éve eladtam.”
,,Nincs raktáron”
Plusz egy hónapnyi várakozás az álomdarabra. Lélekölő.
Elérhetetlen eladó
Az összes pénzed neki adnád, de nem érdekli. Bombázzátok üzenetekkel, böködöd, bejelölöd ismerősnek, távoli közös ismerősöknek szóltok, hogy szóljon neki, de semmi. Hát. Hát. HÁT. AKKOR ……!!!!!
Kínai cuccok háromszoros áron
Komolyan?! Szerintetek akkor már nem rendeltem volna meg valamelyik külföldi oldalról, ha kell? Üzleti érzékből nulla. Ha alákommenteltek, hogy „amúgy ezek Kínából vannak”, törli a hozzászólásotokat.
A tuti mégsem annyira tuti
A vevő, aki esküdözik, hogy a ti árutok álmai netovábbja, el ne adjátok másnak, mert belerokkan idegileg. Elutasítotok több komoly vevőt miatta, ő meg szőrén-szálán eltűnik. Azta.
Üres postaláda
Nem a pasitokhoz rohantok haza, hanem a postaládához, hogy megjött-e valamelyik csomag. És nincs az üres postaládánál szomorúbb látvány a világon.
Tök máshogy néz ki
Pedig annyira elképzeltétek, hogyan fog rajtatok állni. De valójában így áll.
Méretpara
Hiába minden mérettáblázat, egyszerűen nem tudtok kivédeni néhány tévedést. Több vásárlásba beletelik, míg belövitek a ruhánkénti tökéletes méretet.
Ti mitől kaptok idegbajt?