Helyszín, tevékenység, hangulat, érzés. Bármit kifejezhetünk a emojikkal, amikből sosincs elég. Bár az utóbbi frissítéseknek köszönhetően bővült a repertoár és már bőrszínt és hajszínt is válthatunk, hogy még jobban tudjunk azonosulni a kis karakterekkel, egyvalamit mégis kifelejtettek: a nőket.

Ha jobban megnézzük, a körömfestős és hajvágós hangulatjeleken kívül javarészt férfifejekkel kell szemléltetnünk az érzéseinket. Vagyis kellett, idáig!
A Procter and Gamble Always készített egy videót, ami felhívja a figyelmet a hiányosságra, és arra kéri az embereket, hogy használják a #likeagirl hashtaget, ezzel kifejezve támogatásukat, elvégre mi, nők egy nap több mint egymilliárd hangulatjelet küldünk. Erről mondja el véleményét több lány a videóban.
A lányoknak nincsenek szakmai hangulatjelei, kivétel, ha menyasszonynak lenni egy szakma.
Michele Baeten, a P&G's Always igazgatója szintén nyilatkozott a kampány kapcsán.
A mi célunk az, hogy a lányoknak, akik használják a telefonokat, egy pár hónapon belül lehetőségük legyen nőként képviselni a szakmát és a sportokat, amikben jártasak.