Ez történik a testetekkel, ha leálltok a cukor fogyasztásával

Ez történik a testetekkel, ha leálltok a cukor fogyasztásával

Legtöbbünk számára nagyon nehéz lemondani az édességről. Arról azonban nem is kell, csak a cukorról. Tudom, ez sem könnyű, de nézzétek csak, hogy mi történik, ha kiiktatjátok a cukrot!

Nincs cukor a kávéban, semmi cukros nasi délután, a fagyiból is csak cukormenteset. Többek között ezekbe az akadályokba ütköztök, ha feladjátok a cukor fogyasztását. Ha mégis elszántak vagytok, akkor ezekre számíthattok!

1. Elsőre nehéz lesz

Az első pár nap szörnyű lesz – írja a Purewow. Minden egyes alkalommal, mikor megláttok egy édességet, a ti neveteket fogják kiabálni. Amikor a barátaitok extra cukormennyiséget pakolnak a kávéjukba, akkor inkább ne is nézzetek oda. De higgyétek el, idővel könnyebb lesz!

Forrás:
pexels.com

2. Az ételek jobb ízűek lesznek

Néhány cukormentes nap után észre fogjátok venni, hogy a gyümölcsöknek, a dióféléknek és a joghurtnak is van egy természetes édessége, amit eddig nem tapasztaltatok.

3. Szeretitek a kávét?

Ha néhány nap múlva megkóstoljátok tisztán a fekete kávét, akkor lehet, hogy megszeretitek a kesernyés ízt. Ha magában túl erős, akkor tejjel finomíthattok rajta.

Forrás:
pexels.com

4. Elmúlhat a fejfájásotok

Az olyan magas cukortartalmú ételek, mint a cukorka vagy a sütik hirtelen vércukorszint-emelkedést, majd gyors -csökkenést okozhatnak. A test reakciója erre a fejfájás.

5. Energikusabbak lehettek

Ha megesztek gyorsan egy csomag gumicukrot, lehet, hogy felpörögtök tőle és kb. 15 percig produktívabbak lesztek. De ha kevesebb cukros ételt fogyasztatok, akkor elkerülhető az energiaszint ingadozása.

Mi is kipróbáltuk: 2 hét cukor nélkül

"Az elhatározás egyik napról a másikra jött, nem tréningeztem rá, egyszerűen csak eldöntöttem: holnaptól nem eszem cukrot." - írja hírszerkesztőnk, Sophie. "Persze azért szabtam magamnak határokat, az egyes számú az volt, hogy először csak két hetet vállalok be. A második pedig az, hogy nem kezdek el mindenféle helyettesítővel küzdeni, nem kóstolom végig az édesítőket, megpróbálom úgy, ahogy van elengedni az édességet. Úgy voltam vele, ha nagyon vágyom az ízre, eszem majd gyümölcsöt." - a teljes cikket IDE KATTINTVA olvashatjátok.

+1 tipp: Illatos tea cukor nélkül

Ez a narancsos tea a bizonyíték arra, hogy egészen apró változtatással is sokat lehet tenni az egészségünkért. A VOUS sztárszerzője, Takács Nóra szépségszakértő bebizonyítja: elég egy kis illatos gyümölcs ahhoz, hogy újjávarázsoljátok megszokott italotokat.