Egyéb kategória

Ryan Gosling után a Gucci is a Gellért fürdőben forgatott

Magyarország egyre többet szerepel a külföldi sajtóban, például azért, mert hozzánk látogat Tom Hanks, Owen Wilson vagy Jennifer Lawrence. De akkor is mi lehetünk a téma, amikor egy luxusmárka nálunk készíti legújabb reklámfilmjét.

vous - 2017.02.24.
Ryan Gosling után a Gucci is a Gellért fürdőben forgatott

Most egy picit változtatnék az eddigi stratégiámon, ami mindig úgy épült fel, hogy ha egy képről vagy egy videóról volt szó, azt mindig a cikk végére tartogattam. Ebben az írásomban ez épp ellenkezőleg lesz, úgyhogy mielőtt tovább olvasnátok, nézzétek meg ezt a közel kétperces kisfilmet:

Objektum doboz

A play gomb megnyomása után még egy másodperc sem telik el, de már megüti a fülünket egy férfi hangja, aki magyarul beszél, miközben a képi világ hűen tükrözi a még manapság is meglévő budapesti polgári lakások berendezését. A következő – számomra mindenképp – lényeges momentum 1:20 után következik, amikor a két főszereplő belép abba a helyiségbe, a Gellért fürdőbe, ahol tudjátok, néhány hónapja még Ryan Goslingot fotózták.

Objektum doboz

Nos, hogy mégis mi volt ez az egész történet? Az, gondolom, elsőre lejön, hogy a luxusmárka, a Gucci egyik reklámfilmjéről szól, melynek főszereplő termékei most nem ruhák vagy táskák, hanem szemüvegek. A rendező neve némiképp árulkodik a gyökereiről. Petra Collins félig magyar származású, a videóban látható két gyerek az ő rokona.

balmain divatmárka kiejtés videó

VOUS-videó: hogyan kell kiejteni helyesen a következő divatmárkák és -tervezők nevét?

Egy VOUS-lány képben van minden tekintetben a divattal. Legalábbis ezt gondoltuk. Híres márkák és tervezők neveit próbáltuk kimondani kisebb-nagyobb sikerrel. Hittük, hogy profin és kellő eleganciával sikerül kiejteni őket, nem foghatnak ki rajtunk. Kiderült, van még mit tanulnunk, hiszen leírni sem sikerült mindet helyesen.

A videót itt találjátok.

Tavaly dolgozott velük együtt egy másik projekt miatt, akkor döbbent rá, mennyire jól mutatnak a kamera előtt. Így amikor felkérték, készítsen egy reklámfilmet a szemüvegekről, már tudta, mit/kit szeretne látni a kész műben. A helyszínről, Budapestről pedig úgy fogalmazott az Elle-nek, hogy ez a város adott leginkább otthont az elképzeléseinek.

Ajánlott cikkek