aszalt gyümölcsök nasi nassolás

Az aszalt gyümölcs jótékony hatású? Ha jól fogyasztjátok, biztosan az

Az aszalt gyümölcsök kiváló nassolnivalók, azonban a gyümölcsökhöz képest sokkal koncentráltabb formában tartalmaznak mindent. Beleértve a rostokat, ami jó dolog, de a cukrokat is, ami viszont még több kalória. Ha megfelelő mennyiségben és módon fogyasztjátok, egészséges nasi lehet.

A szárított és aszalt gyümölcsök vitaminokban, ugyanakkor cukrokban is gazdag nassolnivalók. Persze még mindig egészségesebbek a legtöbb nasinál, a csokinál, chipsnél. A Women’s Health szerint csak ne essetek túlzásba az aszalt gyümölcsökkel, és helyesen fogyasszátok.

Aszalt gyümölcsfogyasztás helyesen:

  1. Igyatok vizet
    A vízfogyasztás nagyon fontos, ugyanis a nem megfelelő hidratáltság miatt az aszalt gyümölcsök székrekedést okozhatnak. Szóval ne felejtsetek el nasizás közben inni se.
  2. Beosztás
    Porciózzátok ki az aszalt gyümölcsöket, hogy ne mértéktelenül eszegessétek egész nap. A kisebb adagok segítenek beosztani a jó mennyiséget.
  3. Párosítsátok proteinnel
    Az aszalt gyümölcs proteinforrással párosítva, mint a magvak vagy a görög joghurt, sokkal laktatóbb.
Objektum doboz

Objektum doboz

Objektum doboz